Städar..

Hej!
Eftersom att mamma ska ha Tupperware party här hemma imorgon, måste jag städa mitt rum och här runt datan. Medans mamma och pappa tittar på film, och skrattar. Hm.. fast jag sitter ju vid datan i smyg :)

Annars så har jag varit på träning, det var inte alltför jobbigt - helt okej. Jag fick då även reda på att jag skulle stå tillsammans med Frida och sälja polkagrisar på söndag, för att samla in pengar till cupen i Göteborg vi ska på den2-5 juni.

På tal om ingenting så var det igår exakt en månad tills jag och Frida fyller år!

Kram Tilde


Mycket snygg bild tagen den 8e maj på Oslo - Köpenhamn färgan!
Och just det, resten av Norge bilderna kommer upp här så fort jag har tid!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0