15e April 2010

Idag har jag varit i skolan *suck*. Vi hade gympa, volleyboll. Nästa vecka ska vi ha volleybollsturnering. Inte för att vara taskig laget, men vi är inte de bästa... (:P)
Övade på glosorna i skolan, men ska öva igenom dem efter jag bloggat lite.
Igår fick jag och mina syrra kanin-hinder (som kaninerna kan hoppa över), kan fota Melvin någon gång han hoppar om jag bara kan få han att hoppa över hinderna istället för att ta dem i munnen och lyfta bort pinnarna :P
Klockan sju ska jag till scouterna, när jag kommer hem ska jag äta.

Kram Tilde<3





Diggar bilden ;) <3

Ps. Vet inte om ni tycker om när vi skriver smileysar eller inte, skriv i kommentar så vi vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0