26 april 2010

Idag är det måndag igen *suck*. Vaknade halv sju, fast jag inte ville, och en timme senare gick jag till Frida. Väl i skolan hade jag IT. Skulle igentligen redovisa någon skit (:P) men slapp (JIPPIE). Vi fick sluta en timme tidigare idag eftersom att i fredags slutade vi lite senare.

Nu har jag gjort matteläxan och lite engelska, och nu kollar jag bloggar och bloggar själv ♥
Imorgon ska jag och två kompisar till "Villan" som är som en fritidsgård. De har gjort om och jag vill se hur det ser ut nu!

Ha en bra eftermiddag ♥

TILDE ♥



Skrattade så att jag nästan kissade på mig när jag såg denna bilden för första gången. Jag har ju inga ben! :P


Kommentarer
Postat av: Isabella

hahah vilken bild :D (L)

2010-04-26 @ 15:41:52
URL: http://isabella-lovisa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0