<3

Hej, oj vad dålig uppdatering det blir i bloggen.

Nu måste det bli SKÄRPNING!!

Haha, idag har det varit en rätt bra dag i skolan för att vara onsdag ( hatar onsdagarna ) efter skolan var jag med Malin vi var ute och gick med Morris och Cezar.

Sen bakade vi eller rättare sagt Malin sockerkaka, så länge drack vi milkshake och åt pizza, samtidigt som sockerkakan stod i ugnen kollade vi Top Model 11.. Jag har blivit ngn Top Model nörd!

Men iallafall sockerkakan var god, jag gick hem vid fem tiden och då gjorde jag matte läxan.

Och sen åt jag fast jag var riktigt mätt.

Snart ska jag se på Anna Anka söker assistent, ngn annan som också kollar på det?


Puss/Frida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0