Dagen + bilder från förra veckan ;) ♥

Idag har jag knappt fått sitta stilla i fem minuter så att jag kunde blogga. Efter jag skrev inlägget imorse så gick jag ut med Melvin i koppel. Han hade det så himla kul . Jag blir glad av att se han glad. ♥ Efter det åkte jag, mamma och syrran in till IKEA (pappa spelade golf med Fridas pappa). Köpte matta, toalettborstar (:P) och några lådor. Sen åt vi en korv. Efter det åkte vi till Bauhaus, och sen till ICA. Sen skulle jag hjälpa mamma och pappa med maten. Vi grillade för fösta gången på året, jag tyckte att det var supergott ♥ Och nu sitter jag här.

Tänkte att ni kanske ville se fler bilder från förra helgen. Kommer lite bilder nu ;)♥














Fotade denna bilden (som inte blev bra) men...


fick denna spågan...




Det får räcka för idag, kommer mer en annan dag ♥

/Tilde<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0