Dålig uppdatering...

Förlåt för den dåliga uppdateringen (från bådas sida) de två senaste dagarna. Jag antar att vi haft annat för oss.

Var i skolan idag, hade slöjd. Jag håller på att virka en mössa (rosa) när den blir klar ska jag försöka lägga upp en bild ♥
Efter skolan va jag med Frida och Nora hos mig. Vi hade tänkt att titta på Top Model klockan fem i 4. Men det gick inte, någon som vet varför?? Vi tittade på "My super sweet 16" på MTV istället. ♥
Frida gick hem halv fem och Nora gick hem runt fem.
Nu sitter jag här vid datan och bloggar... fast det fattade ni nog ♥


Ha det så bra /Tilde ♥


Bilden kommer från Pildammsaparken i Malmö. Jag och två kompisar var där och gässen jagade oss :S
Det fanns en svan som fräste  åt oss (jag visste inte att svanar kunde fräsa förän det)





Bild på den "fräsande svanen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0