Hoppas att allt är bra med er? Själv mår jag bra!♥
Idag är det måndag och vi slutade klockan två en timme tidigare wihoo..♥
Skulle igentligen till Öland på torsdag men det blir inte av eftersom mamma och pappa inte orka, argh.. jag vill ju dit!!
Iallafall igår hoppade jag och Nora på studsmattan och vi tog lite bilder här kommer några av dem:

Fina Nora ♥

Ibland måste man bjuda på sig själv!♥



Maja spanar in Svante bakom buskarna!♥


Min älskade katt Svante♥


Heter man Nora och Frida kan man ha riktigt skoj♥



ÄLSKAR DENNA BILDEN ♥

Har suttit i tjugo minuter och laddat upp bilder nu får det räcka det går sååå seeegt här!
Nu måste jag göra läxan... (Fast jag vill inte)

Puss/Frida ♥



Kommentarer
Postat av: agnes

Hej Frida!

Jag har en fråga..hur har ni tagit den bilden när ni sitter på en bänk och så man ser gräset?

//Med varma hälsningar Agnes

2010-04-27 @ 17:37:18
Postat av: Jonmathilda

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-04-15 @ 14:39:09
URL: http://jonmathilda.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0