Helgen ♥

Förlåt, jag har inte kunnat blogga eftersom att vi var i stugan. Jag hade inte tid att blogga o berätta det innan vi åkte. Men nu är jag hemma och kan blogga igen!♥
I lördags var det kalas för min morbror, och vi blev bjudna samma dag så vi fick snabba oss att packa. På kalaset fick vi en supergod tårta med en massa frukter på, (Skulle fotat, den var fin också) kladdkakemuffins och kanelbullar.
Vi hade köpt ett nytt år med "Vänner" år 5. Så på lördagskvällen tittade vi på två stycken avsnitt och åt chips med dippa ♥
Vaknade väldigt tidigt idag, för att vara mig, klockan var nio. Åt frukost en hakvtimme senare och sen klockan två åkte vi hem. På vägen hem stannade vi på Stadium och jag, syrran och mamma köpte vars ett par skor.
Åt precis kyckling wok med nudlar, och nu sitter jag här och bloggar. Kommer lägga in något modeinlägg senare ♥



Blev ett par Race Marine skor. Ville igentligen ha ett par rutiga, men fanns bara i 37 och 38.
Så det fick bli ett par rosa 40. Jag ville igentligen ha 39:or (vilka är min storlek) men det fanns inte
så jag fick nöja mig, det är ju båttre med ett par förstora skor än ett par försmå ♥
(Syrran köpte ett par svarta, mamma ett par vita)
SKORNA KOSTAR: 199:- på stadium





Ursäkta de dåliga bilderna, orkade inte fota med kameran så jag fotade med webbkameran.


Puss o kram Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0