Höhö ♥

Läste igenom Fridas inlägg som hon skrev tidigare, haha hon skrev att hon betsämt att bilderna kommer. Har de kommit, nopp, hihi. Nej, förlåt nu ska jag sluta mobba Frida ♥

När jag gick hem från Frida slapp jag gå hem själv, Fridas katt Maja följde mig hem. Och hon ville inte gå, nu ska jag berätta en sak, som jag tyckte var lite skrattretande:
När jag gick hem följde ju Maja efter mig och jag har ju två kaniner och min kanin (Melvin) stampar när har blir rädd så han stampade var och varannan sekund, sen kom grannarnas hundar ut och de började skälla på Maja så Maja blev vettskrämd och sprang iväg. Och medans allt det hände så kom det två bilar som stannade utanför vårt hus (pappas bil och syrrans kompis mammas bil)

Lagade mat själv idag, blev pastasallad. Suttit vid datan, läst bloggar och surfat lite.
Men nu ska jag snrt duscha och en ska jag lägga mig.

Puss /Tilde ♥

Höhö, mina SKOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0