Jag skäms ♥

Fy vad dålig uppdatering det har varit denna veckan! Förlåt, vi har inte riktigt kännt för att blogga. ♥ Förlåter ni oss?

Igår vid nio började vi (familjen) titta på en film som hette "Jennifer's body". Det var en skräckis med 15-års gräns i Sverige. Den var bra och det fanns vissa tilllfällen då man blev skiträdd. Tummen upp för mig (gillar igentligen inte skräckisar, men ibland vill jag bara skrämma upp mig, så lita inte på vad jag tycker)
Vi var klara klockan kvart över elva och då skulle jag sova :)

Kom till skolan fem i åtta (hihi, lite sent igentligen) och nästan alla kommenterade att mitt hår var plattat. Jag visste inte att det syntes så mycket!
Nu är jag med Frida, men hon fick ont i magen så hod lade sig i sin soff/säng (vad det nu är) och kolalr efter ett bibliotek på sin mini-laptop.

Om en stund ska vi ut och fota hopp-bilder och om vi får till några bra så kommer de upp här!♥

Ha en fortsatt bra dag !♥

Förlåt om jag tråkade ut er med mitt låånga inlägg /Tilde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0