Ute och cyklat!♥

Kom precis hem från en cykeltur med min lillasyster som fyller år imorgon (GRATTIS!) Hon lämnade ut inbjudningar till hennes kalas och hon undrade om jag ville hänga med. Även om hon ibland går mig på nerverna, retas och tar mina grejer så sa jag ja. Jag antar att jag bara gillar att vara ute i friska luften och cykla
Iallafall så kom vi ju precis tillbaka och jag har absolut ingen känsel i fingrarna, så det går i slow-motion när jag skriver :P
Uppdatering: Nu börjar fingrarna sakta tina :)
Vi åt grillad korv, andra gången vi grillade detta året. Men första gången med korv.

Kram /Tilde


Ignorera mig på bilden, blev inte alls bra. Bilden kommer fårn någon gång i mars tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0