vårbilder ♥

Här kommer några av bilderna som jag fotat under helgen. Bilderna är för det mesta fotade i naturen, på t ex. en snödroppe och vissa bilder är inomhus och vissa på min kanin Melvin ♥ Och belive it or not men bilderna är inte fotade med systemkamera ♥





Kanske inte den bästa bilden jag fotade, men jag gillade saken som är ovanpå
blomman. Det ser lite ut som en gubbe som böjer sig :)



Det är ett dött smultron, kanske lite konstigt motiv. Tyck vad du vill.



Ett misslycket försök att fota min underbara kanin Melvin
(som gnagde hål i min tröja jag har på mig idag)

Min fot i bakrunden, fattar inte hur jag böjde mig

Det är inte jag som fotade, men det kunde va kul med en bild där jag är med på.

En sten, i stugan.

Jag försökte minst tio gånger med att fixa bilden.
















Förlåt, nu orkar jag inte ladda upp fler bilder. Det fanns 502 olika bilder att välja mellan... Men en annan dag kommer fler



/Tilde<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0