7:1

Hej bloggen!

Idag började skolan, jag hamnade (såklart inte i samma grupp som mina bästa kompisar - samma tur jag har haft de två senaste åren) Idag var vi bara i skolan i två timmar, åtta till tio. Men imorgon kommer jag vara i skolan tills 14.45 eller om det var 14.50, jag kommer inte ihåg.

Efter skolan va jag med Tilde (inte med mig själv utan, Tilde L) men hon gick hem vid fyra. Ikväll ska jag, mamma och pappa titta på film. Hanna (lillasyster) kommer inte va hemma.

Nej, nu ska jag leta fram kameran och fota dagens outfit! ♥

Kram!

Tilde ♥


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd! :D

2010-08-24 @ 18:17:04
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0