Åker upp till stugan

Hej bloggen! Förlåt att jag inte bloggade igår, internet ville inte fungera.. Men jag kan berätta nu vad jag gjorde igår. Igår delade jag ut reklam, när jag var klar runt två timmar senare var jag väldigt trött och törstig. Det är ganska ansträngande att cykla runt med en 100 ton tung vagn bak på cyklen (okej nu överdrev jag) Till middag åt jag grillat kött och klyftpotatis i ugnen. Senare såg vi en komedi som hette "New in town" Filmen var utspelade sig i Minnesota, och då kom pappa på att han ville se en annan film som hette "Fargo" som också utspelade sig där. Så igår blev det två filmer. Idag vaknade jag vid elva. Just nu sitter jag i bilen utanför Willys där mamma och pappa handlar. Vi hat varit på Bauhaus för att köpa utrmöbler till stugan, men de som vi ville köpa var slut. Så det blev inget. Medans mamma och pappa var inne på Rusta så gick jag in på ONOFF och tittade på den systemkameran jag vill köpa. Till lunch ska vi äta pannkakor. Efter det ska jag ut och dela ut reklam till det andra området. När jag kommit tillbaka måste jag packa för att sedan åker vi till stugan. Stannar tills på fredag då jag måste packa igen för att på kvällen åker vi till farmor. Ha en superbra dag! Kramar från Tilde

Kommentarer
Postat av: Rikardlinda

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-06-07 @ 10:27:00
URL: http://rikardlinda.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0