DAGENS FRÅGA!

Hej!

Jag har en fråga till er som jag har velat fråga länge men som jag aldrig har vågat fråga..

Ett tag eller för ett tag sedan ville ni ha uppehåll från bloggandet och slutade blogga totalt  på er blogg, varför gjorde ni så? Och sen kom ni ju tillbaka och börja blogga igen på denna bloggen, vad va det som fick er till att fortsätta blogga? Och vad är det som driver er till att blogga?

Svar: Så roligt att du vågade fråga frågan, haha!

Ett tag var vi väldigt trötta på att blogga och bestämde oss för att pröva något annat, vi var trötta dels för att vi inte alltid orka blogga och för att Tilde var i stugan så mycket och hon hade ingen dator där och det ställde till problem för mig, jag kunde inte direkt driva en hel blogg själv.

Det som fick oss till att fortsätta blogga på denna bloggen var väl att vi behövde skriva av oss och kände att vi inte skulle ge upp.

Både jag och Tilde är riktigt envisa, vi kämpar och kämpar och kämpar varje dag för att få fler besökare och göra så mycket vi kan för att så många som möjligt vill läsa vår blogg och vi ger inte upp och vi har räknat med att efter ett år så kan det nog bli lite bättre för då har vi vant oss och har grunderna till bloggandet!

Tack för frågan! :)


Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

tack tjejen! allt rba?

2010-08-28 @ 18:13:46
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0