Design

Hej bloggen! Just nu sitter jag i min säng och har det tråkigt, har inget att göra - jag har redan tvättat alla fönster (så nu är jag 100 kr rikare!) och jag har packat och klätt på mig. Jag hade inte tänkt att sminka mig idag men eftersom att jag har det så tråkigt så sminkade jag mig. Efter det kom jag inte på något att göra så jag fotade lite bilder på mig (kan visa de bästa sen när jag kommer hem). Fast jag kan ju alltid måla naglarna så att det blir två lager, och jag kan också fota dagens outfit, jag kan också göra som pappa sa och diska min frukosttallrik :P Men jagvhar iallafall tittat runt på andras bloggar och blivit avundsjuk (stavas det vekligen så?) för att alla andra har personliga designer, som de själva har gjort (eller fått andra att göra dem åt sig). Jag har aldrig fattat varför jag och Frida inte kan fixa det... Nej, vet ni vad. När jag kommer hem (om jag skulle bli klar med att sortera reklamen jättesnabbt) så kommenhag sätta mi framför datan och försöka att fatta hur man gör för att fixa en egen design, kanske också prova att göra det på en provblogg så jag lär mig! Ja, det ska jag göra :) Vet ni vad, jag måste sluta skriva nu. Mamma tycker också att jag skulle diska min tallrik. Kram / Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0