Ett snabbt inlägg

Hej bloggen!

Hoppas att ni har sett min och Fridas superfina videoblogg. Premiär för det nu! Vi ska försöka att fixa videobloggar lite då och då :)

Skola idag, på håltimmen stack jag och Frida hem och gjorde videobloggen längre ner. Sedan stack vi tillbaka till skolan för att ha 40 minuters matte. Efter det cyklade vi hem.

Som jag och Frida sa i videobloggen så ska vi på bandyläger nu klockan halvfyra och vi kommer inte hem förän klockan tre imorgon. Men då sticker jag till mormor och morfar för en liten släktträff. Vi skriver kanske ett litet inlägg senare ikväll :)

Nej, nu ska jag packa till ikväll och sortera reklam!

Ha det bra!

Kram/Tilde

(om ni undrar varför jag sorterar reklam så är det för att jag har ett litet "jobb" där jag sorterar och delar ut reklam. Pengarna går till shopping och till en systemkamera!)


(en sak till: Är det någon som tuggar sin glass? jag kollade på den finfina videobloggen vi gjorde och jag står där ovh tuggar min glass :P)



En gammal, lite smått dålig bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0