Godis!

Hej på dig leverpastej!

Just nu sitter jag ock äter godis!
Idag så vaknade jag av att Hanna lade Melvin i min säng och så började han slicka på mig :P
När jag vaknade åt jag frukost och sedan skrev jag ett litet inlägg.

Senare kom vi fram till att vi kunde åka och köpa godis på "Gotteboet" (en godisbutik här i närheten) och sen åka sommarrodel! (till er som inte vet vad sommarrodel är så sitter man i en liten "vagn" och dras upp för en backe med hjälp av en skidlift och sedan åker man ner i full fart!)

När vi åkt klart körde vi till Båstad. Vi åt lunch på någon restaurang och sen åkte vi till någon outlet.
Nu till saker som vi (familjen och jag) vill göra nästa vecka: kanske åka till Ven och cykla runt där - jippie!, åka till Helsingborg och köpa skolväska och nya skor - jippie!, måla klart gäststugan - hmm... not so funny.


Kram /Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0