Hej bloggen!<3 Förlåt för att det har v...

img_6807 (MMS)

Hej bloggen!<3 Förlåt för att det har varit en sådan dålig uppdatering från min sida. Frida har varit jätteduktig :D  Jag vet att det är en dålig ursäkt men jag har faktiskt inte haft tid till att blogga. Efter bandylägret så åkte jag mamma och Hanna direkt till mormor och morfar, mormor hade kalas. Sen på kvällen åkte vi hem till mina kusiner där vi sov. På morgonen, runt 11.30 åkte vi hem. Väl hemma åt vi lunch och var lite med kaninerna.  Sen stack jag och mamma ut och delade ut reklamen. Det tar ganska lång tid så jag kom inte hem förän halv 6. Skulle igentligen sätta mig och blogga då, men internet fungerar inte. Så jag bloggar från mobilen istället :)  Kram/ Tilde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0