Hemma igen - med bara i tre timmar!

Hej bloggen!

Jag har saknat att blogga från datorn, det känns mycket mer normalt ;)
Jag har precis packat klart -  det är därför jag har tid att sitta mid datan. Vi kom hem vid tre och när pappa kommer hem (runt sex) så kör vi! Vi kommer sitta i bilen i 5 timmar (inkl. en halvtimmes paus med mat) Så vi kommer vara framme hos farmor vid 11 :)

Just nu för jag över de 251 bilderna från veckan, jag tycker att jag har varit ganska så flittig med kameran :D , och installerar iTunes så jag kan föra över fler låtar! :)

Uppdatering: Bilderna blev nu överförda och jag ska visa några av dem för er här!





Haha, bara ÄLSKAR denna bilden på Melvin, min Melle! Haha det är inte ofta man ser hans tunga, och ännu mer sällan mán får en bild på den!


Kanelbulle och saft vid sjön!





Så de bilderna får räcka nu, jag måste faktiskt åka nu. Men jag kommer antagligen hem på onsdag!

Kram /Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0