Hemma...

...Eller ja det har jag ju varit ett bra tag nu, men ni fattar, jag är inte på Öland längre!
Kom hem vid sex tiden tror jag, inte riktigt säker men jaja tror ingen bryr sig i heller.
Ikväll har vi haft kräft skiva och kräftor är såå gott tycker jag.
Tänkte först ta bilder men nej jag orka inte.
Jag måste börja gå och lägga mig tidigt, men jag kan inte.
Är hur pigg som helst jobbigt va?
Jag är super trött på morgonen och förmiddagen sedan uppmot eftermiddagen är jag väl ändå rätt pigg.
Och nu på kvällen efter nio är jag hur pigg som helst, haha det är jobbigt!
Nej nu ska jag snart sova, imorgon ska jag och Tilde campa hur coola är inte vi då?


Sanningen ska ju fram någon gång.. Tilde och jag är INTE alltid normala..
Har en hel hög med bilder på mig och Tilde som kan se ut just så här.

Kram Frida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0