Lite om allt

Godmorgon bloggen! Jag vet inte rikigt vad vi ska göra idag, man jag får skriva ett inlägg senare idag och berätta. Det känns som om det finns en miljon saker jag vill/måste göra innan skolan börjar om ungefär två veckor, men jag orkar helt enkelt inte skriva dem :P Och jag tror inte att det är så roligt för er. Men nu ska jag prata om något annat! Imorgon skanvi paddla kanot! :) Jag har längtat ända sedan jag fick reda på att vi skulle göra det. Jag tycker det är så himla roligt XD Kameran kommer hänga med så när jag kommer hem bjuder jag på några bilder :D(då menar jag hem hem i Vellinge, jag kan inte ladda upp bilder på iphonen) Kram / Tilde <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0