Nyvaken

Godmorgon bloggen!

Jag vaknade för en halvtimme sedan ocg låg i sängen och försökte somna om i tio minuter, men det gick inte så jag jag gick upp och satte mig vid datan.

Jag skulle egentligen sorterat och delat ut reklam, den det hade blivit något fel så jag skulle inte dela ut denna veckan. Men antagligen nästa ;)

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men nu ska jag fixa lite med designen!
Jag tyckte att designen blev fin och personlig (eftersom att vi har gjort den) men nu ska jag fixa några saker med menyn och lite sånnt!

Kramar från Tilde


Hahahahahahah, ÄLSKAR denna bilden  på Melvin. Den är bara så söööööööt! (om du frågar mig då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0