På väg till farmor

Hej hopp! Nu susar jag fram genom Sveriges vackra landskap i kanske 120-130 km/h med en chokladbit i munnen :) Vi har ungefär 2 och en halvtimme kvar i bilen, jag vet inte men jag tror att vi snart kör förbi Göteborg. När jag kommer tillbaka kommer jag visa massor av fina bilder på Bohusläns skärgård (jag tror att det heter så iallafall) Vi stannade i löddeköpinge för att ta en hamburgare på Max! Älskar verkligen deras hamburgare! Jag har nästan bara läst nu i bilen och det hade jag tänkt att fortsätta göra när jag skrivit klart. Jag vill också bara säga att det kommer nog inte så mycket inlägg från min sida kommer ha fullt upp med att göra andra saker. Men jag har för mig att Frida kommer hem imorgon och då kommer hon nog också skriva några inlägg. Nej nu ska jag sätta mig med boken i handen igen! Stora kramar från Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0