Popcorn

Hej Bloggen!

Just nu sitter jag vid Hannas dator, äter popcorn och lyssanar på Alejandro.
Som jag sa innan så åt mamma och pappa kräftor, men jag visste inte vad jag och Hanna (lillasyster) köttbullar och baguette :P Det var allt jag orkade fixa.

Imorgon är det fredag och jag vet inte vad vi ska göra. 
Men nästa onsdag (?) så börjar bandyn, vill verkligen gå men vi är i stugan då. Jag ska fråga mamma en sista gång om jag kan komma så vi får se vad hon svarar. 

Någon gång nästa vecka så ska vi in till Helsingborg (den största staden inom en halvtimmes åktur från stugan)  . Jag måste nämligen köpa nya skor och en ny skolväska (skolan börjar ju om en och en halv vecka - ungefär ) Ah! Det känns som om det finns tusen saker jag måste göra, hur ska jag hinna ?!

Skriver några inlägg imorgon!
Puss! /Tilde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0