Sitter på en stor sten

Hej! Igår kom vi fram vid elva, när vi kom fram fick vi bröd och saft. Just nu sitter jag på en stor sten och bloggar. Jag, lillasyster, pappa och farmor fiskar krabbor än så länge har vi fått tre stycken men håller på att få en till. Vi har varit inne i centrum och handlat mat, vi gick också in i en väskaffär för att köpa skolväska till mig, hittade många jag gillade men jag vet inte riktigt vilken jag vill ha. Men jag köpte en plånbok! Jag kan inte lägga till bilder när jag bloggar från mobilen (om jag kunde det skulle jag visa er min utsikt) men jag kan fota den och visa den när jag kommer hem. Jag skriver kanske ett inlägg till senare! Kram Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0