Sitter vid Hannas (lillasyster) data

Hej bloggen!

Jag fick lov att låna Hannas (lillasyster) dator medans hon använder min iPhone.

Idag har vi varit på Klippans Yllefabrik (jippie...) Mamma köpte några saker. Efter det så ville mamma åka till Höganäs till någon iittala-outlet - så dit åkte vi. Mamma köpte nya tallrikar och muggar till huset där hemma. Sedan skulle vi åka hem, vilket tog ungefär en timme.

Ikväll så ska (oj, nej snart, det var visst kväll) vi äta tacos.

Som jag sa innan idag så ska vi paddla kanot imorgon, som jag också sa så tar jag med mig kameran men vad jag inte sa så kommer det ta 5 timmar att paddla den rundan vi ska. FEM TIMMAR, med paddling.. Haha, önska mig lycka till!

/Tilde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0