Tio dagar kvar..

Hej bloggen! Idag så har det varit en slappe-dag. Vi har inte gjort något speciellt. När jag vaknade imorse hade jag typ tio nya kliande myggbett..jippie... Så nu sitter jag och kliar på två av dem. Imorgon ska vi tillbaka till Vellinge och hämta lite nya kläder m.m och om vi hinner så ska vi åka inom Lund och leta efter skolväska och skor! Herregud, det är ju bara tio dagar kvar av sommalovet! Hur kan det ha gått så snabbt?! Igentligen skulle jag velat spendera de sista tio dagarna på sommar lovet hemma med mina kompisar, men här är jag - i stugan. Men jag ska inte klaga, jag får helt enkelt göra det bästa jag kan av det som är kvar av sommarlovet här. Kram / Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0