Idag är jag lat..

Hej bloggen.
Igår blev det inte så mycket uppdatering på bloggen, men ni vet ju att jag och uppdatering går inte ihop..

Igår så ringde mamma och väckte mig kvart i tio fast hon skulle ringa och väcka mig nio, för att klockan halv elva skulle jag va hos min syster hahah och hon hade bråttom.
Ja och för den som inte vet så äter jag frukost i en timme och är allmänt seg på morgnarna så det blev ingen frukost för mig igår, och min syster skulle jobba så jag hängde med men vi satt och käka godis hela tiden, det gick också bra!

Vaknade vid halv tolv och nu sitter jag här i pyamas.
Kom precis på att Nora kommer om två timmar, nej nu kan jag inte lata mig!


Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0