Bilder från vackra Stockholm

En av dagarna var vi i Uppsala




Utsikten från hotellet, vi bodde vid Stureplan.

Väskan som mamma och jag köpte på Sturegallerian, fler bilder kommer sedan.

SKyview och Globen.

Kolla så modig jag var, haha jag när jag åkte skyview!

Exakt den dagen vi skulle åka Skyview regna det...

Som sagt det regnade och då blir det väl inte de bästa bilderna.
Men Stockholm är så otroligt vackert.

När man kolla ner så såg det ut så här, man ser inte så mycket men för den
som gör det så han som står där nere i svart jacka och tar foto det är min
pappa!

Globen är fin:)

Det är inte varje dag man träffar världens snabbaste man, men jag har faktiskt träffat Usain Bolt!

USAIN BOLT, STILL THE WORLD'S FASTEST MAN.

Så det var några bilder, tog faktiskt inte så många bilder.
Juste glömde säga att jag köpte ringen som ser ut som en glass, ni ska få bilder senare!

Kram Frida

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0