Sommarklänningar

Jag visste inte vad jag kunde skriva ett inlägg om... Så jag tittade tillbaka i bloggen för att få insperation. Då såg jag att Frida hade lagt in bilder på sommarsaker (t ex. en somarklänning) och så fick jag idéen att jag kunde googla på sommarklänningar och så hittade jag några som jag tyckte va fina. Kommentera och skriv vad du tycker ;)


 Den var ganska så blommig, men jag gillade den.


Jag vet inte om detta är fram eller baksidan på klänningen men jag gillade den. Jag tycker om blommiga sommarklänningar. Jag tycker att det är extra sommrigt :)<3

Jag gillade både färgen på den här klänningen och mönstret :D



Den ena klänningen har jag redan tagit, men den andra tyckte jag var söt. Rosetten var pricken över i:et :)



Detta matchade och jag ÄLSKAR diadem :D



Hejdå, Kom ihåg att kommentera ;)

Kommentarer
Postat av: agnes

fina:)

2010-03-16 @ 18:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0