<3

Okej nu har jag gjort allt jag ska (nästan)
Ska bara städa lite och göra mig i ordning.
Just nu tittar jag på fotbollen, 1-0 till Tyskland.
Haha de gjorde ju mål i tredje minuten..
Min första tanke var, det är kört för Argentina..
Men vad som helst kan ju hända de spelar ju i 90 minuter så man ska aldrig säga aldrig.

Vad varmt det är idag, nästan bud på att gå ut och sola, imorgon ska vi till stranden och sen på kvällen ska jag se på Diggiloo, ska bli jätte roligt!

Har någon sett den Christian the Lion?
Auww, jag såg den innan när jag väl såg den fick jag bara tårar i ögonen men nu när jag sitter här och tänker efter så bara rinner tårarna ner, usch vad det är jobbigt.
Tänker bara på Svante och Maja när jag ser den speciellt Svante han är lite lik ett lejon eller en tiger..
Men de är ju i för sig släkt så ja det är ju inte så konstigt!

Jag älskar denna bilden på Svante, och jag älskar Svante! <3

/Frida <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0