30e juli 2010

Hej bloggen!

Förlåt att jag inte bloggade så mycket igår. När jag kom hem igår så skulle mamma och pappa precis börja titta på en film och jag är som jag är, vill inte missa en enda film! :P Sedan var klockan plötsligt runt elva och mamma och pappa skulle gå och lägga sig (de jobbar idag) och då tyckte jag att jag inte kunde sätta mig vid datorn.
Idag satsade jag på en bloggfri morgon, men nu ska jag blogga så det ryker! Haha..

Har spenderat den senaste halvtimmen att leta efter den saken som man sätter minneskortet till kameran i och som man sedan stoppar in i datorn, så jag kan föra över mina bilder. Hittade som tur var den och nu förs bilderna över, sakta men säkert...

När bilderna är överförda kommer jag visa bilder från igår och på mina nya saker (de som jag köpte i onsdags)

Jag vill också säga att vi antagligen inte ska till stugan.

Kram Tilde 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0