4e Juli 2010

Godmorgon, hoppas att ni har sovit gott i natt? Själv har jag väl inte sovit så jätte bra, har vaknat rätt mycket inatt!
Vi skulle egentligen till stranden idag för att bada och sola, men sen blåser det så himla mycket, så vi stannar hemma och sen ska jag ju på Diggiloo ikväll.
Nu ska jag snart göra i ordning en god frukost.

Gästerna gick hem tjugo i ett i natt.
Klockan halv elva gick jag hem om till Agnes för att bara prata och ha skoj, i och med vi inte kommer träffas på några veckor, stanna där till halv tolv ungefär!

Hann aldrig lägga in bilderna igår, blir idag i stället!

Nu ropar de där nere att frukosten är färdig.

Hör av mig senare!

/Frida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0