6e Juli 2010

Hej alla läsare!

Som jag sade innan idag så gick jag och Frida till biblioteket. Jag skulle låna om "Genom dina ögon" av Stephenie Meyer som jag inte hann läsa ut tidigare, men den var reserverad! Så jag och mamma får väl reservera den själva då ;)

När Frida gått hem från mig så åkte jag, pappa och min lillasyster in till ONOFF och köpte en laptop till min syster. Själv har jag beställt en iPhone 3Gs i vit, men den kommer inte förän på torsdag, fredag eller nästa måndag... :(
Eftersom att min syster fick en väska till sin laptop så köpte pappa ett iPhone skal till mig!

Jag hittar fortfarande inte min kamera så jag fick fota den med webbkameran, inte världens bästa kamera. Och för att man skulle kunna se den bättre så fick jag beskära bilden, då blev den ännu suddigare...



Senare ska jag, mamma och pappa se på film. Min lillasyster ska hålla på med sin nya laptop.


Ha en bra kväll!  /Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0