7e Juli 2010

Hejsan!

Idag har jag bara varit hemma och slappat, skönt. Jag har gått i myskläder hela dagen och det är inget att visa upp ;) Det har verkligen inte hänt något idag, största problemet var att jag var/är jättevarm och att yogurten gick ut idag :P

Brukar inte se på fotboll, men pappa ville se på semifinalen ikväll. Även om han inte är särskilt intresserad i fotboll, mer i golf. Vi ska också grilla och äta jordgubbar!

Jag kommer antagligen inte kunna somna ikväll, iPhonen kommer kanske imorgon och jag kan knappt vänta. Kommer sitta och vänta hela dagen på att pappa ska ringa/smsa och säga att paketet har kommit, men tänk så kommer det inte imorgon :O

Haha, men ha en bra kväll

/Tilde


Bjuder på en annan gammal bild :)
För några år sedan köpte vi några tomter som vi skulle bygga en stuga på. Men sedan hittade en stuga som redan var byggd såden köpte vi. Men bilden är tagen när jag skulle hugga ner ett litet träd
(fråga mig inte varför) för ungefär två år sedan när jag hade kort hår ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0