8e Juli 2010

Hur mår ni idag? Själv vet jag inte hur jag mår, ena stunden mår jag dåligt, ena stunden bra.
Jag har fortfarande ont i halsen och hostar ännu.

Vaknade för två timmar sedan, fick sova ut lite imorse kände att det behövdes.
Kollade på tv tills klockan 11 och nu har jag precis ätit frukost.
Orkar inte göra mig i ordning nu det får jag göra senare.
Mamma kommer om 1 timme, rätt skönt faktiskt.
Då ska vi nog fika och sen måste jag göra mig i ordning.
För att klockan 14.00 ska jag med mamma till frisören och sen när jag kommer hem blir det väl mest att vila, måste vara frisk/bättre tills på lördag och måndag.
På lördag kommer mina kusiner, farmor och hela min släkt från pappas sida hit, vi lär bli 18 st.
Det ska bli rätt skoj faktiskt i och med att det är så sällan jag träffar mina kusiner och så.
Iallafall jag kommer ta massor av foton då.

Sen på måndag ska jag och Nora till Öland det ska bli så skoj, haha jag längtar!

En bild som jag och Nora tog när vi sov över och var på melodifestivalen i februari.
Jag diggar dem skorna, haha!

/Frida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0