Barnpassning och Iphone 4

Godkväll på er alla!
Kan väl börja med att säga, jag och Tilde har varit hos min syster och passat Vilgot hela eftermiddagen, vi gick dit vid halv fyra, och tog honom till en lekplats hinner bara gå 5/10 minuter så ser jag att han sover i vagnen, men vi fortsatte att gå vid halv fem väckte vi honom, vilket inte var det enklaste så lekte vi på lekplatsen.
När vi kom tillbaka vid fem tiden så åt vi pizza, sedan så skulle min syster och hennes pojkvän kolla på lägenheter så vi stanna kvar hemma hos dem och passa Vilgot haha hade super kul, vi gjorde allt från att dansa, läsa, titta på film till att slänga oss på golvet, haha hade sjukt kul.

Nu ikväll har jag försökt övertala mina föräldrar till att jag ska få en Iphone men sedan är det så att mitt abonnemang inte har gått ut än, men vi skulle nog vänta tills september då kanske jag äger en Iphone.
Klockan 00.00.01 släpps nya Iphone 4 vi ska nog till stan för att kolla på den i natt, eller jag vill, lite så wild and crazy!

Puss/Frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0