Bilderna från igår

Jag har helt glömt bort bilderna från igår, när jag och Tilde hade varit ute och tagit foton igår så gick vi hem om till Vilgot för att lämna en tröja som jag hade köpt till honom.
När vi väl kom dit så fråga min syster om vi kunde ta med Vilgot till en lekplats och det gjorde vi och hade hur skoj som helst, MEN vi lämnade kvar kameran hos min syster och hennes pojkvän.
Vilket vi ångrade enormt mycket i efterhand, men när vi kom tillbaka från lekplatsen stanna vi kvar där hemma och lekte med han, det skedde även några skador så min syster ville ha hjälp med Vilgot.
Vi stanna där hemma i 4 och en halv timmar.
Här kommer några bilder.




Bilen var lite för liten för mig..


Så det var de flesta bilderna, JAG ÄLSKAR DEJ VILGOT!<3

Puss/Frida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0