Bra & Dåliga Nyheter!

Nu kommer jag med några dåliga och bra nyheter!

De dåliga: Har börjat bli så fruktansvärt förkyld, halsen svider och hostan gör ont.
Har dessutom börjat få feber, fy säger jag bara, det är sådan skit sak att vara sjuk, nu vill jag vara frisk och va med vänner, vara ute länge och allt men det funkar bara inte när man är sjuk.

De bra: Okej det är ingen speciell eller jo det är en speciell men just nu handlar det bara om tur.
SPANIEN VANN! 1 - 0 till Spanien så himla bra.
Första gången i fotbolls vm 2010 någon jag heja på vann, ye!
På söndag är det final Holland - Spanien nu vinner spanien kan jag säga er.

Nej nu ska jag sova så att jag är lite bättre imorgon!


Godnatt/Frida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0