Dela ut reklam

Godmorgon bloggen! :)

Jag vaknade vid nio av att det började ösregna. Pappa sa att det kanske skulle börja åska idag, snälla åska inte jag gillar verkligen inte åska.

Men iallafall så har jag mer att göra idag än igår så jag vet inte om jag hinner fixa dagens outfit men jag ska försöka. Jag har fått ett "jobb" fast det blir nog lite mer som ett sommarjobb. Jag och mamma tyckte att jag kunde försöka att tjäna lite egna pengar så vi skickade en ansökan om att jag skulle få dela ut reklam någonstans i närheten av där vi bor.

Igår ringde en därifrån och sade att en som delade ut reklam i närheten av där jag bor hade tagit ledigt och att jag fick vara vikarie om jag ville. Jag sa att jag skulle prata med mamma. Så idag ringde pappa till henne (hon som jobbade på det stället - hon som ringde mig igår) för att prata. Jag ska få prova på denna veckan och om jag gillar det så ska jag fortsätta :)

Kramar från Tilde





En annan bild från igår. Jag fick solen i ögonen och mina solglasögon har gått itu så jag kisade :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0