(en liten bit av) Helgen i bilder! :D

Hej! Eftersom att jag har bloggat under helgen så tänkte jag att jag istället för att skriva - visa lite bilder! Alla kanske inte är de bästa -höhö- men vissa är :) ENJOY!




Jag börjar med en bild där min kära Melvin ser "halvdöd" ut :P Nej, när solen kommer på oss så kisar vi - såhär kisar kaniner ;)





Lördagens mat 
(det och grillat kött)





Jag innan jag ska bada. Bikini - Gina Tricot glömt hur mycket den kostade...



Jordgubbar med glass... Mmmm! Brevid ligger min iPhone
(som jag inte har visat för er än, hm, får väl ta och göra det sen!)


Jaa, det var dem bästa bilderna. Jag visar min iPhone för er snart. Dagens outfit kommer efter detta inlägget.

Puss & kram /Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0