Entré

Har ni sovit gott i natt? Själv har jag sovit som en gris.
Maja sov hos mig nu imorse, nja hon tog ju all plats i sängen, haha!
Vid tjugo i tio ringde Agnes, och väckte mig lite, fast jag var nog halvt vaken, jag låg mest och myste med Maja.
Vid tio i tio kom Agnes, hon var hemma själv och hon var färdig och allt så jag tänkte att hon kunde komma hem till mig, i och med jag också är hemma själv så det passa ju perfekt.
När hon hade kommit åt jag frukost, en lååång frukost ca en timme.
Till frukost blev det macka med kaviar, yoghurt, pucko och te.
Nu sitter jag bara i pyamas jag är rätt seg just nu, men snart ska jag och Agnes se trailern på Eclipse.
Har någon sett den? Var den bra?
Vid halv två eller två ska jag och Agnes till Entré ja andra gången jag är där denna veckan, nu börjar jag bli lite fattig IGEN får se ifall jag köper något.
Idag ska ni få se mina nya kläder jag har köpt.



/Frida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0