Ett litet spontant inlägg om allt möjligt..

Idag är jag inte direkt sugen på att blogga, men jag var tvungen att bara skriva ett litet inlägg innan jag somnar..

Imorgon ska jag till min mormor och morfar åker inte förens nio, halv tio känns ändå rätt skönt att få lite sov morgon sen upp mot efter middagen ska jag och mormor ( vet inte ifall morfar ska med) ta bussen hem till Vellinge och fika! Skoj skoj..

Nu ikväll har jag sett på allsång, Eric Saade var ju med och då måste jag kolla.
Sen kolla jag på eftersnacket där han sjöng break of dawn, och då tog han upp en tjej eller så sprang hon upp själv jag vet inte riktigt, men jag ÖNSKA ATT JAG VAR HON!
Höhö men det var jag ju inte i och med att jag sitter hemma i Vellinge och är 60 mil från Stockholm, det känns ju bra.
Drömma kan man ju!
Önska att vi bodde närmre Stockholm 60 mil är ju en hel evighet, kanske sex, sju timmar dit om man åker bil då, tåget tar fyra, fem timmar och flyget ca en timme...

Nej nu ska jag sova fast jag vill inte, på sätt och vis vill jag vara utvilad imorgon bitti men ändå vill jag vara uppe länge nu när det är sommarlov, bläää jag vet inte vad jag vill just nu.
Jag vill iallafall inte rensa kläder som jag måste göra annars kan jag inte sova eller så blir bara mina föräldrar arga, nej nu ska jag rensa kläder låter kul va?

Någon som är avundsjuk?

Skit i att mitt ena öga ser konstigt ut.. Har alltid gjort!

Puss/Frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0