Godmorgon!<3

Godmorgon!, har ni soit gott? :)

Själv så har jag frysigt hela natten. Igår kväll så var det väldigt varmt på mitt rum så att jag öppnade fönstret och satte igång fläkten, när jag vaknade låg hela jag undet täcket :P Tror att jag blev lite förkyld men bara lite, jag känner mig lite konstig i halsen. Och som grädden på moset har jag min gräspollen allergi också, någon som vet om det försvinner med åren? Jag har haft det i typ tre - fyra år nu och jag börjar bli trött på det...

Idag ska jag bara vara hemma och längta tills min iPhone kommer - den kommer antingen på torsdag, fredag  eller nästa måndag. Jag hoppas att den kommer imorgon! Jag ska också duscha idag ;)

Bjuder på en gammal bild på mig!
Bilden är från mitt och Fridas 11 (?) års kalas. Vi gick till någon studio där man fick spela in en skiva, har kvar skivan, haha låter varkligen det bästa! :P





/Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0