Hahah!

Igår skrev jag ju att Maja hade hoppat i grädden, och att hon slicka sig som tusan.

Och jag ville ju inte att hon skulle sova hos mig inatt men bara för att retas med mig så sov hon hos mig.
Ja inte var som helst på min kudde och sen la hon sig på mitt huvud.
BLÄ usch hon luktar bara sur grädde.
Och det enda hon gör är att slicka sig, vågar man tvätta henne?
Jag är rädd att hon får en chock.

Och på tal om vatten och sånt.
Nu när jag skulle göra mig i ordning så tänkte jag att ja kunde ta en lång, varm dusch och när jag väl ställer mig i duschen, då kommer jag på att vi inte har något varm vatten så ut for jag igen och nu fryser jag, skoj va?

/Frida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0