Hahah

Nej nu skriver jag ett till bara för att slippa rensa mina kläder eller bara för att skjuta upp det hela.

Men innan idag när vi åt jordgubbar med typ rinn grädde haha, men det var någon rinnig grädde.
Så fick Maja och Svante varsin skål med grädde och Maja hon hoppade upp för att få grädde och i luften trillar hon rakt i grädden så att hon fick grädde över hela sig och det kom grädde överallt haha hon blev så chockad, och ni skulle sett som hon slicka sig efteråt helt sjukt, och nu luktar hon bara sur grädde, nja hon sover inte hos mig i natt ( jag hatar grädde )
Mina katter är rätt roliga, haha har skrattat så mycket att jag har fått mag knip.

Jag och min grädde älskande katt!

/Frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0