Hej bloggen!♥

Förlåt att jag har varit dålig på att blogga nu de senaste dagarna...

På mitt kalas fick jag 900 kronor, 700 kr ska mamma och pappa få (jag skulle betala hälften på min iPhone och jag hade "bara" 2300 kr när jag skulle betala 3000) Så de 200 kronor som blev över ska jag spara eller köpa saker för.

Igår åkte vi hem till mina kusiner, de har köpt två katter (visar några bilder) och vi ville se katterna, otroligt söta! När vi sedan kom hem vid fem så skulle jag och mamma ut och dela ut reklam. Det tog oss två timmar, vagnen som jag hade bak på cyklen dampade - den skrapade upp min cykel så färgen trillade av på ett ställe...

Ha en bra dag! :) /Tilde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0