Hejhej :)

Hej!

Jag har gjort andra saker idag så jag har inte hunnit blogga. Men nu är jag här och kommer skriva några inlägg.

Jag vaknade tio i tio idag. Det är sjukt konstigt väder - det ösregnade innan och nu svettad man och solen skiner, man blir lite förvirrad. Igår var vi på stranden (jag och familjen) jag badade och vattnet var faktiskt ganska varmt - för att vara i Sverige. Vi åt middag där - pastasallad -  och när vi kom hem tittade vi på en film. Vi ska nog också se på film idag - Bröllopsfotografen tror jag.

Jag har lite brottom så dagens outfit bilden blev i speglen (eller spegeln :S )
Jag fick lite nya kläder igår av mamma (nu vet jag var mina älskade DKNY shorts kommer ifån) Mamma hade fått lite kläder av någon på hennes jobb som mamma gav till mig och min lillasyster. Jag har fotat kläderna men bilderna blev inte de bästa - eftersom att jag har lite brottom.

Kramisar från Tilde

Bjuder på några bilder från stranden.









Haha vilken skillnad - den ena är nybyggd och den andra är nerklottrad.



Hehe, mobbad bild på mig när jag skulla ta tillbaka kameran från mamma och ta av mig solglasögonen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0