Hemma igen!

Hej bloggen!

Vi kom hem vid tre och då stack jag och mamma ut och delade ut reklam. Det tog oss två timmar, mamma cyklade och jag gick (vilket var ett totalt misstag - jag cyklar nästa gång!)

När jag har skrivit klart inlägget ska jag nog äta mellis, jag åt lunch klockan tre och det var bara lite flingor. Kanske blir mackor eller något annat gott! :)
Till middag ska vi äta lax, vad vi ska ha till vet jag inte men själv vill jag ha pommes och beanaisesås (min favorit!) fast jag tror inte att de andra vill det. Beanaisesås passar inte särskilt bra till lax..
Vi ska också se på film senare ikväll, pappa ville se "Little miss sunshine". Har du sett den, är den bra? (ni förstår jag är den enda i familjen som inte sett den)

Jag fotade lite bilder nu i helgen, och jag kan kanske visa dem imorgon (om jag hinner) Jag ska nämligen va med Frida och jag vet inte riktigt när jag ska dit.. Men annars blir det på tisdag!

Puss o Kram /Tilde <3



Haha, gammal bild på mig när jag var i Thailand :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0